Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
opisy na gadu ;)

Łąką pełną motyli..

szeptem-sie-nie-klamie

opisy na gadu ;)


mammacita!! :DD

Kiedy kochasz, nie liczysz


Są szaleńcy , którzy wynaleźli miłość....

Niedojrzała miłość mówi: kocham cię, ponieważ cię potrzebuję. Dojrzała miłość mówi: potrzebuję cię, ponieważ cię kocham.

Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre.

Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiesz co ci się trafi

"Oto dewiza człowieka o wyszukanym smaku: znaleźć to, co najlepsze, a o czym inni nawet nie słyszeli [...]." - Zwycięzca jest sam



Mieć normalne życie to szczęście,
którego nie wolno trwonić.


Nikomu z nas szczęście nie jest dane na
własność, czasami udaje się je zdobyć,
być jego najemcą czy może lokatorem.
Ale trzeba bardzo regularnie wnosić opłaty,
bo opieszałym grozi natychmiastowa eksmisja.



- Ejj kotek , czegoś słodkiego mi sie chce ^^
- to mnie pocałuj; D .!

Weź na język płatek śniegu i pokaż mi jak smakuje.; D


Uwielbiam kiedy Twój zapach tuli się do mojej szyi.

wiem, że u Ciebie gadu~gadu jest zawsze włączone. ale łudzę się, że siedzisz całymi dniami w domu, i tak jak ja za Tobą, Ty za mną tęsknisz.


I wtedy powiem Ci jak bardzo Cię chcę..


"Smak mojego szcescia w jego ramoionach poznalam..."


dnia nie powtórzysz, ale możesz go nie stracić.


.bo nic się nie dzieje dwa razy.


`bo tylko dwa to para..

bo wiesz . . milczenie to też odpowiedź.


Noszę obcasy, więc ustalam zasady, a pewnego pięknego dnia wstanę i powiem, że zmieniam swoje życie. Teraz, od zaraz i od natychmiast.

chociaż nie byłam tą najlepszą panienką w szkole , chociaż nie byłam najładniejsza najbardziej popularniejszą, i nawet nie byłam ubrana tak ladnie jak te wszystkie laski. Nie miałam swojej paczki z którą siedzieliśmy przy fontannie zajadając przysmaki. ale miałam przyjaciół , prawdziwych. mimo tyle braków na które w tym wieku chłopaki patrzyli najczęściej , zauważył mnie,a ja nawet o nim nie śniłam..pokochał mnie, tuląc mnie do siebie i czule mówią ,że nie musze mieć tego wszystkiego żeby być dla niego wyjątkową. powiedział też że mogę być brzydkim kaczątkiem , mieć we włosach milion kołtunów , nie siedzieć przy fontanie i nie mieć najlepszych ciuchów. Tylko , żebym przy nim była zawsze , a wtedy on będzie przy mnie. I wszystkie braki jakie mamy wspólnie, uzupełnimy WSPÓLNIE <


przyjaciele , to po prostu ci o których najlepiej się wyrażasz, o których myślisz czy w tej samej chwili myślą o tobie , i ci którzy zawsze, ale to ZAWSZE ci pomogą.!


Dałabym się pokroić, poćwiartkować, rozczłonkować, żebyś mnie kochał...


'Kiedyś będziemy razem' - tym złudzeniem karmie się od zawsze...




Uwilbiam w Tobie to, że to Twoje 'coś',
które każda dziewczyna w Tobie widzi, jest tylko moje, tylko dla mnie..




mówią, że jestem bez uczuć. nie wiedzą, że wszystkie oddałam Tobie.




I trwają tak - z twarzą przy twarzy, czując do siebie nieodparty pociąg..


Wie, że straciła sens, choć myślała, że jest silna. wylewa sporo łez, bo wie, że nie zasłużyła.


Ani ja, ani horoskop, ani Wikipedia. Nikt z nas nie wie, co do mnie czujesz.


Nafaszerowałam się czekoladą a tęsknota wcale nie minęła.

Kocham Cię - tylko tyle wiem...


Chciałam zbyt wiele, dlatego boli aż tak...


spróbuj uwierzyć w nas , chole.rny pesymisto !



- ale on ma dziewczynę.... :(
- nie ma takiego wagonika, którego nie dałoby się odczepić :-)


- Czego szukasz?
- Miłości.
- Ale w szafie?
- A co kurwa, zabronisz?


-wiesz ..kiedyś myślałam że życie jest piękne i że żyje się jak w bajce.
- i co teraz ?
- dorosłam..


-Ale on przecież nie jest przystojny.
-Nie szodzi.
-Jest biedny.
-To nic.
-to czemu z nim jesteś.?
-wiesz co.? Nie liczy się wygląd ani stan konta
A serce nie sługa....


I have heard myself cry. Never again.
Słyszałam swój płacz. Nigdy więcej.


what`s the matter with u man ?!

co jest z Tobą koleś ?


tell You something that I’ve found, that
the world’s a better place when it’s upside down, boy.

powiem Ci coś, co się dowiedziałam.
Świat jest lepszym miejscem, kiedy jest do góry nogami, chłopaku.


Usiądź. Opowiem Ci jak bardzo Cię zranię, w którym miejscu wbiję nóż i gdzie najbardziej zaboli.
Usiądź. Pokażę Ci jak długo potrafisz umierać, jak głośno potrafisz krzyczeć, opętany bólem płakać.
Usiądź! Otworzę Ci bramy do piekła raju..


i spaliła go żywcem.. no wku*wił ją ..


Najlepszą przepowiednią przyszłości jest przeszłość

Najlepszą droge, którą każdy powinien iść pokazuje przeczucie. Ale nikt nie powiedział, że musi być ona dobra.

Życie jest s*ką, ponieważ jeśli byłoby dz*wką - byłoby łatwe.

zamknęłam serce w starej pozytywce. Nie będzie mi buntować rozumu!


Lubię być sama i lubię dużo myśleć o tym, o czym nie powinnam...


jak mi napiszesz sms'a, żebym wpadła do Ciebie na piwo,
przyjdę wcześniej niż raport

Powiedzmy, że to już koniec, spuśćmy kurtynę. Zbieraj swoje potłuczone zmysły z posadzki w samotności.



Twierdził, że nie jestem sobą. A gdy ona zaczęła być mną aby odbić mi Ciebie powiedziałeś, że nie ma takiej drugiej jak ona..


za bardzo go kochałam. miłość nie rządziła zasadami logiki...


Są takie związki, że od razu wiadomo: klik - to jest to, ideał, wyjdzie im, to sprawa długoterminowa - zwykle są to związki, w które wchodzi twój były facet, z którym miałaś nadzieję jeszcze się zejść, i jakaś obca dziewczyna.


Bała się go nie kochać. To byłby początek czegoś nowego i nieznanego. Teraz co prawda była nieszczęśliwa, ale przynajmniej znała powtarzający się schemat ich znajomości, co było przynajmniej wygodne.
Nagle uświadomiła sobie, że nie chce go zapomnieć. Był zbyt niesamowitą osobą i za bardzo ją fascynował, aby miała z niego tak po prostu zrezygnować.


Boli mnie, boli mnie jak cholera, płakać mi się chce. Boli mnie brak ciebie. Nie sądziłam, że aż tak. Że aż tak bardzo i bez wyjścia.


Wszyscy mówili ze te oczy potrafią zabijać - On zakochał się w tych oczach...
Wszyscy mówili ze te dłonie potrafią niszczyć - On pragnął dotyku tych dłoni..
Wszyscy mówili ze to serce jest z kamienia - On udowodnił ze potrafi kochać..
Wszyscy oczekiwali zapłaty - On pokazał co to bezinteresowność uczuć...
Wszyscy chcieli pouczać - On cierpliwie słuchał...
Wszyscy potępiali - On mocno przytulał...
Kiedyś wszyscy odeszli - A On?
On pokazał że jest jak wszyscy...


Kto by pomyślał, ze ona jest smutna?
Jak zawsze chodziła z uśmiechem na ustach.


Mogę tylko dłonią dotknąć twego ramienia i szepnąć:
no, dobrze, idź już..


Nie potrzeba pozwolić ci iść
lub mówić' do widzenia'
Wiem, że będziesz czekał



nie jesteś dla mnie dobry
wiec schowaj swoje łzy
wstawaj z kolan


świat jest okrutny, lecz nie ma co się rozczulać


tak się na mnie patrzysz, że chyba to i Ty wiesz

- Czy ty nie masz żadnych uczuć, no nie masz?
- Mam… Gniew.


rozgrzana od twych dłoni,
chwytam nowy dzień.


'Wśród morza ewentualności: tego, co potrzebne, mniej potrzebne i zbyteczne, tego, co przyjemne, a pożyteczne, tego, co szkodliwe, bardziej szkodliwe, a smakowite, tego, co opłacalne, bardziej opłacalne, a krzywdzące drugiego człowieka, tego, co prawdziwe, mniej prawdziwe, kłamliwe, ale dające korzyści. Nie zgubić się w tym gąszczu ani nie rozstrzygać fałszywie.
Nie zgubić się ani na chwilę, ani na miesiąc, ani na całe życie.'


Pierwszy uśmiech, pierwszy napad szalonego śmiechu, pierwsza noc, pierwsza kłótnia, pierwsze pojednanie, pierwsza nuda, pierwsze nieporozumienie, pierwsze nieudane wakacje, pierwsze rozstanie, drugie, trzecie, w końcu to prawdziwe. Potem wszystko od nowa. Tak samo, tyle że z kimś innym..


umieram z bólu, niepokoju o Ciebie, z miłości, z tęsknoty, ze wszystkiego po kolei a Ty.?


Mógł zrobić jeden krok by ją mieć. Nie zrobił...


Głosuj (0)
heiress 21:45:24 10/08/2010 [Powrót] Komentuj